Πληροφορίες Παραγγελιών

  • Πώς μπορώ να ολοκληρώσω για την παραγγελία μου;

Αφού προσθέσετε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε πατήστε στο εικονίδιο του καλαθιού και ελέγξτε ότι έχετε προσθέσει τις σωστές ποσότητες από το κάθε προϊόν που θέλετε, σε αυτό το σημείο μπορείτε να προσθέτετε και το εκπτωτικό κουπόνι αν έχετε. Έπειτα επιλέγετε ολοκλήρωση της παραγγελίας και συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής. Για να αποφύγετε κάποιο σφάλμα μην χρησιμοποιήσετε αυτόματη συμπλήρωση ή αν το κάνετε ελέγξτε ότι όλα τα στοιχεία είναι σωστά, ειδικά το τηλέφωνο σας γιατί θα χρησιμοποιηθεί από το κούριερ για την παράδοση. Επιλέξτε πληρωμή με κάρτα μέσα από το ασφαλές σύστημα πληρωμών ή πληρωμή μέσω PayPal αν αυτό σας βολεύει περισσότερο. Αφού ολοκληρωθεί η παραγγελία σας με επιτυχία παρακαλώ ελέγχετε το e-mail σας για ενημερώσεις.

  • Πώς γίνονται αποστολές;

Οι αποστολές γίνονται με ΕΛΤΑ courier, και ΜΟΝΟ με αυτή την μέθοδο, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας. Όσα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα αποστέλλονται μέσα σε 1-3 εργάσιμες ημέρες. Τα προϊόντα που αναγράφουν διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας μπαίνουν σε λίστα αναμονής και αποστέλλονται το συντομότερο δυνατόν. Η αποστολή μπορεί να πάρει εώς και 15 εργάσιμες ημέρες (3 εβδομάδες), επικοινωνήστε εκ των προτέρων αν θέλετε μια εκτίμηση για το πότε τα προϊόντα θα είναι έτοιμα. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε κωδικό εντοπισμού στο e-mail σας ώστε να παρακολουθείτε την πορεία της, παρακαλώ ελέγξτε και τον φάκελο με τα ανεπιθύμητα. Το κούριερ θα σας καλέσει στον αριθμό του τηλεφώνου που έχετε συμπληρώσει πριν την παράδοση, αν δε σας βρει θα αφήσει ειδοποίηση στο ταχυδρομικό σας κουτί. Για να διευκολύνεται την παράδοση συμπληρώστε με ελληνικούς χαρακτήρες και συμπεριλάβετε περισσότερα στοιχεία για το πώς να σας βρουν, π.χ. όροφος, όνομα κουδουνιού κ.τ.λ. Προσοχή αν η παραλαβή δεν γίνει μετά από 2 ειδοποιήσεις και 2 εβδομάδες η παραγγελία επιστρέφεται στον αποστολέα. Αν δε γίνει παραλαβή με ευθύνη του παραλήπτη και η παραγγελία επιστραφεί και θέλετε να την ακυρώσετε το ποσό των μεταφορικών δεν είναι επιστρεφόμενο. Αν θέλετε να αποσταλεί ξανά θα πρέπει να πληρώσετε τα μεταφορικά. Δεν υπάρχει δυνατότητα να γίνει αποστολή με αντικαταβολή ή χρέωση παραλήπτη ή οποιαδήποτε άλλη μέθοδο πέρα από την προαναφερόμενη. Αν αντιμετωπίσετε το οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραλαβή της παραγελίας σας παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την επίλυσή του.

  • Προσφέρετε αποστολή με αντικαταβολή;

Δεν προσφέρουμε αποστολή με αντικαταβολή γιατί 1ον η υπηρεσία έχει έξτρα χρέωση που βαραίνει τον πελάτη και 2ον είναι επισφαλής διαδικασία που χρεώνει την εταιρεία αν δεν γίνει παραλαβή. Αν δεν έχετε κάρτα ή Pay Pal ώστε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ή μηνύματος στα social media για να σας στείλουμε στοιχεία για τραπεζική κατάθεση. Αναφέρετε στο μήνυμα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, την τράπεζα με την οποία συνεργάζεστε και τα στοιχεία αποστολής συν τηλέφωνο για την γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας. Τα προϊόντα θα αποσταλούν αφού επαληθευτεί η κατάθεση.

  • Γίνονται επιστροφές ή αλλαγές προϊόντων;

Επιστροφές και αλλαγές δεν γίνονται δεκτές καθώς πρόκειται για προϊόν προσωπικής υγιεινής. Αν δεν είστε σίγουρες ότι το προϊόν είναι κατάλληλο για εσάς παρακαλώ παραγγείλτε ένα τεμάχιο δοκιμαστικά. Εάν υπάρχει κάποιο ελάττωμα στο προιόν παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα για την αντικατάστασή του.

  • Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την πορεία της παραγγελίας μου;

Πέρα από το e-mail επιβεβαίωσης και το e-mail με τον κωδικό εντοπισμού δεν θα λάβετε κάποια άλλη ενημέρωση αν δεν τη ζητήσετε. Αν θέλετε να ενημερωθείτε σχετικά με την πορεία της παραγγελίας παρακαλώ στείλτε e-mail στο wastelessdesign@gmail.com ή μήνυμα στα social media και αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας από το e-mail επιβεβαίωσης (ελέγξτε το φάκελο με τα ανεπιθύμητα αν δεν το βρίσκεται) ή κάποιο άλλο στοιχείο π.χ. το e-mail που βάλατε. Παρακαλώ επιτρέψετε μία εργάσιμη (24 ώρες) για να απαντηθεί το μήνυμά σας. Καταβάλεται η μέγιστη προσπάθεια όλες οι παραγγελίες με προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας να αποστέλλονται το συντομότερο δυνατόν εντός του πλαισίου των 3 εβδομάδων που ορίζεται ώς χρόνος μέγιστης αναμονής στις πληροφορίες σχετικά με την αποστολή παραγγελιών και τηρώντας την σειρά προτεραιότητας. Θα εκτιμούνταν ιδιαιτέρως αν περιμένετε να παρέλθει το διάστημα των 3 εβδομάδων και εφόσον δεν έχετε λάβει ειδοποίηση αποστολής μέχρι τότε να επικοινωνήσετε εκ των υστέρων. Ευχαριστούμε για την κατανόηση!

elEL